The full costs of replacement , including improvement and escalation , were to be charged to the depreciation fund . सुधार और वृद्धि सहित बदलाव की पूरी लागत को अवक्षयण कोष से वसूल किया जाना था .
2.
The contribution to the depreciation fund was fixed at a minimum of Rs 15 crores , the actual amount depending on the railway surpluses . अवक्षयण कोष में न्यूनतम 15 करोड़ रूपये का योगदान निर्धारित किया गया था जबकि वास्तविक राशि रेलवे के लाभ पर आधारित की गयी .
3.
But in reality , the railway finances were subjected to great uncertainty , so much that during the thirties even the depreciation fund had run down . लेकिन वास्तव में , रेलवे वित्त व्यवस्था अत्यधिक अन्Lश्चितता की शिकार थी , यहां तक कि तीसरे दशक में अवक्षयण कोष भी समाप्त हो गया था .